Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Annica - 25 januari 2012 22:52

Jag fick ett mindre trevligt SMS när vi var på Gran Canaria. Allt i texten är totalt snedvridet och fel. Våra grannar passade katterna och var hos oss flera gånger per tag, mer än vad vi bett dem om. Katterna var bortskämda till max när vi kom hem. Att vara ute är otroligt viktigt för dem då de är UTEKATTER. De blir väldigt olyckliga när de tvingas vara inne, bajsar och kissar överallt och den här gången INGET bajs eller kiss inomhus förutom där det ska vara, i lådan. Sen att de får vara ute en hel dag, ja de får de ju även när vi är på jobbet och de valt att gå ut på morgonen. En katt hittar alltid en skyddad plats, vi har en stor veranda som det går att krypa in under. Grannarnas stall och lada är favoritplatser för båda mina katter, varmt och gott och så massor med möss!

Jag har valt att sudda ut avsändaren då jag inte vill hänga ut någon. Jag vet ju att ni vet att jag aldrig skulle plåga mina katter och jag fattar inte att den här människan kan tro det heller. Tråkigt att folk tror så om mig. Jag har valt att se det som att det här dennes problem. 


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards