Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under november 2009

Av Annica - 9 november 2009 16:00

....det är faktiskt med sorg i hjärtat som jag meddelar att jag här med byter blogg... för en känslotyp som mig är det en stooor sak och ett stort steg. här hittar ni min nya blogg

http://bliip.bloggplatsen.se


Och ni som läser det här nu är alltså på min "nya" blogg redan. Jag har lagt över alla mina gamla inlägg från den förra bloggen.

Av Annica - 9 november 2009 16:00

Jag är ju som jag sagt tidigare, inte helt nöjd med noggs bloggupplägg. därför har jag nu börjat att lägga upp en ny blogg och förhoppningsvis så blir det en nytändning för mitt bloggande som legat på is en längre tid nu.

Nu är det dax för jobb, härliga underbara måndag!!!!

Av Annica - 3 november 2009 16:00

Jag är dålig på att uppdatera bloggen men så snart emil fått ordning på stationära datorn igen så ska jag lägga upp lite bilder och skriva mera!

Av Annica - 1 november 2009 20:00

jo det är sant vad jag trodde i morse bara var en bakfylla har nu övergått i kronisk huvudvärk, ömmande käkar och halsont. Har suttit ute hos mamma och pappa hela kvällen och frusit medan dom andra svettats. Är det sant? är det min tur att bli sjuk nu? fyy faan!

annars har jag i helgen varit på cowboyfest på jobbet med alla föräldrar och nu idag varit ute i årsta och firat mamma med massa god mat och presenter.
Imorgon ska jag och M ut och prova tärnklänning till mig... dvs om jag inte blir sjuk nu då.. :(

I säng med vetekudde och alvedon!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards