Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under april 2010

VAK

Av Annica - 8 april 2010 08:29

Jahaja... sitter hemma och väntar på att åka till veterinären nu då. Lucifer kom inhoppandes på tre ben imorse. Höger bak är varm och supersvullen och han ömmar när jag försöker titta på den. Har tvättat så gott det går men hittar ingen egentlig orsak till varför den är så svullen. Han har ett liiitet sår men det troliga är väl att nått är av eller att det är en spricka i tassen. Suck.... Antagligen så har han väl bråkat men vår vän vildkatten. Hörde nån katt som skrek i natt, flög upp ur sängen och ropade på dem. Puma kom in i sakta takt, inte ett dugg stressad, Luci såg jag inte röken av. Lilla hjärtat mitt.


Nåväl. Bara att vänta nu då. Vad glada de blir på jobbet när man VAK:ar... Emils chef är bortrest så han kunde inte ta Luci, då hade de varit tvugna att stänga restaurangen. Kanske inte det första man gör för en katts skull.... Så det blidde jag som vackert får sitta hemma och rulla tummarna tills det är dags. Tur att de hade tid på vanliga klinkiken idag så att jag slapp åka in på en akuttid hos bagis, dyrt, dyrare, dyrast!!!! Det blir nog en saftig räkning hos vet idag ändå om det är som jag misstänker, tur att han är försäkrad iaf.

 

Av Annica - 3 april 2010 18:05

Glad påsk på er! jag och Emil firar i Eslöv med Emils bror ocg fru samt deras son, kasper (charmtroll) Dagen till ära har vi promenerat runt i Eslöv, ätit påskmat och sen har vi sovit... somnade i spridda skurar på soffan, på golvet i sängen och i spjälsängen... placera oss själva vart ni vill men jag skulle uppskatta om jag slapp spjälsänge.

Nästa gång vi åker ner blir det flyg, tvi vale för att sitta i bil i 7timmar!!!!! Plus att det blir billigare än både tåg och bil, inte bra för miljön, tänk på det sj.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards