Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under oktober 2010

Av Annica - 6 oktober 2010 22:24

Stilstudie i hur man sover skönast! Är han söt eller är han söt??!! 

Av Annica - 6 oktober 2010 20:26

Jag förstår inte hur mitt besöksantal kan ändras så fantastiskt mycket från dag till dag, 33 besökare igår och 31 hitills idag. Andra dagar har jag typ 5 eller 15 skumt!


Jag började att lyssna på Johan Theorins senaste bok, Blodläge, i bilen idag. Verkar lovande kan jag säga. Har ni inte läst/lyssnat på hans tidigare böcker och gillar spänning, lite övernaturligt och kalla kårar så är det böcker för dig! Skummtimmen och Nattfåk!

Av Annica - 6 oktober 2010 18:41

Jäklar vilken rusning det var efter Decubal!!! Jag skojade bara om den stickande känslan i armen av att bli buzzad... Kom igen nu. Jag vet flera av er som skulle behöva testa!

Av Annica - 5 oktober 2010 21:04

Har du torr och känslig hud? Vill du bli buzzad av mig och få prova på en ny serie hudprodukter? Jag kommer att få hem varuprover i mitten av oktober och börja med att testa dem själv och sen är det fritt fram för er att testa.


Jag kommer att få hem 25 tuber Decubal Hand Cream ā 10 ml, 25 sachets med Decubal Face Vital ā 5 g och 5 tuber Decubal Lips & Dry Spots Balm ā 5 ml . Först till kvarn och så måste jag såklart Buzza er. Det gör inte ont att bli Buzzad men det kan ge en stickande känsla i vänstra armen...


Så här skriver Buzzador om kampanjen.

Nordisk hud är ofta ömtålig och känslig, och det kalla nordiska klimatet gör att huden lätt blir torr. I den här kampanjen för Decubal får du och dina vänner själva uppleva hur mycket mer motståndskraftig en mjuk och smidig hud är.


 


Hör av er i kommentarsfältet om ni är sugna på att testa.

Av Annica - 5 oktober 2010 21:00

Lucas i sin nya väst. Nu ska väl ändå jägarna (och Sara) se att det är en hund och inte en älg?!


  Sova går bra med västen...



  Han är inte så olycklig som han ser ut, det var bara det att han var tvungen att "stanna" så att matte fick knäppa en bild.

Av Annica - 4 oktober 2010 19:43

Jahopp... Svamp i örat var det, skönt, skabb hade varit värre. Nåväl, två veckors behandling två gånger om dagen. Så samma visa som med Lucas minus öroninflammationen då. Suck, pust och stön.


Passade på att byta Lucas trasiga väst, tog en helt annan modell i galontyg och resår. Den BORDE hålla men den var såklart förstor så jag får åka tillbaka -IGEN.....


Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen blir det mackor till middag framför tv:n, nått annat orkar jag inte ikväll.

Av Annica - 4 oktober 2010 17:28

Kul! Sitter hos veterinären och väntar. Trodde Puma hade sin tid 17:15 men det visade sig vara 16:30! Så nu sitter jag och Puma här, alldeles ensamma på hela kliniken, det är så tyst att man hör fläktarna. Som tur är så är de så snälla att de klämmer in Puma mellan de andra patienterna som faktiskt har koll på sin tid. Fast jag frågade en extra gång när vi bokat och skrev samtidigt in det i almanackan. Antingen var jag helt slut i huvudet när jag ringde eller så är det faktiskt de som har klantat sig. Det spelar i och för sig ingen roll. Det verkar ju lösa sig. Men *SUCK*

----UPPDATERING----- Insåg precis att jag inte skrev att jag var ensam där för att de hade middagsstängt. Men så var det. De tog av sin rast för att hjälpa Puma, DET KALLAR JAG SERVICE.

Av Annica - 3 oktober 2010 21:01

Oj så glad jag blev när jag loggade in och såg att jag hade fyra nya kommentarer att godkänna! Yes alltså...


Här är det filmmys som gäller i detta nu; Harry Potter och halvblodsprinsen. Vi har just avnjutit en fantastiskt god fisk- och skaldjursgryta med saffransaioli och baguette efter 1,5timme i skogen. Sämre söndag kan man ha. Dock har vi spenderat alldelses för mycket pengar på förmiddagen. Tur vi har en välfylld frys. Nu ska jag återgå till soffan, blir inte mycket filmmys om jag hänger här ju.....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards