Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Annica - 5 maj 2010 20:45

Usch jag mår skit! Känner mig så hemsk, så elak, så BAJS!!! När jag kom hem idag sliten och med tålamodet nerkört i jämnhöjd med gruset på uppfarten så kom en glad Puma springandes och ville in, in, IN!!! Såg att hon hade bajs i pälsen bak i rumpan och släppte inte in henne utan gick in och förberedde för kattbad. Ut och hämta katt och in i duschen med henne, vanligtvis går det alldeles utmärkt att bada henne men djur är känsliga för sinnesstämmningar och Puma märkte nog att matte inte var som vanligt och blev med det oroligt och skulle ta sig loss och katt som hon är så åkte ju klorna ut när hon skulle ta spjärn mot mig... AJ!!! första gången hanterade jag situationen rätt bra men andra gången rök det ur öronen på mig och jag förbyttes till HELT JÄVLA PSYKOPUCKAD IDIOT!!!! Usch vad jag skäms. Jag röt åt denna panikslagna varelse som jag älskar så högt, jag slog till henne över sidan två-tre gånger, jag minns inte var så rasande! Man får inte göra så  här mot ett djur, jag föraktar såna som jag, jag hatar dem! Hur kunde jag? Att Puma förlåter mig vet jag, det ha hon redan gjort men hur i hela friden ska jag kunna förlåta mig själv? OMÖJLIGT! Mår så dåligt! Min fina, fina tjej! När jag torkat henne så stapplade jag till sängen och bara skakade av gråt, jag fattar inte vad som flög i mig??!!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards