Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Annica - 7 maj 2010 22:52

Yepp, nu är den här! Min nya, fina, skinande, LILA dator! Pappa var fantastiskt snäll och hämtade den hos schenker nere i Nynäshamn eftersom att vissa av oss inte kan hämta ut paket mitt på dagen som det tydligen krävs fast att man skrivit att man vill ha kvällsleverans... *suck* men som sagt det löste sig och nu sitter jag och premiärbloggar på min fina underbara dator som är köpt endast för att matcha min blogg. Så när jag tröttnar på att ha ett lila tema så får jag alltså köpa ny dator... Vad gör man inte när man är Sveriges största bloggerska... *haha*


Imorgon ska jag bege mig till OnOff och köpa mitt case så att min fina ny skinande LILA dator har någonstans att bo.


Måste fixa och trixa lite med min nya leksak, har jag berättat att den är LILA??!!


Ciao!!!

 

Bry er inte om hippien i bakgrunden det är texten jag vill åt!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards