Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Annica - 14 maj 2010 12:11

Ni som har fb har ju sett att jag har en tratt- och bandagekatt hemma. Här får ni andra se. Lilla bäbis, det är fantastiskt synd om honom just nu, det tycker han själv också. Emil tycker att han ser ut som en blomvas där han sitter med tratten rakt upp i luften. Nackspärr???


Och ni som är småbarnsföräldrar, JAG VET HUR NI HAR DET!!! Han väcker oss flera gånger per natt och ska ha mat, vatten eller behöver gå på toa. Det två första måste tratten av för att han ska klara men det sistnämda... jag då tror jag att han väcker oss av ren djävulsskap!! Bara för att vi ska få veta hur synd det är om honom som måste gå på LÅDA för att uträtta sina behov!


Eftersom att han har varit tvungen att äta penecillin fyra gånger på ett halvår så är hans mage satt helt ur spel. För att vara lite snälla mot hans mage har vi skippat tabletterna och har fått penecillinsalva utskriven istället men han äter inflammatoriska tabletter som också ger magen en omgång så diaréen är ett faktum ändå! Han har fått specialfoder och får magbakterier i pastaform tre gånger om dagen men oj vad synd det är om min bäbis.... Men som sagt, han låter oss veta det också...     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards