Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Annica - 23 maj 2010 22:41

Den här egenplockade blombuketten fick C och S. Älskar ängsblommor! Eller blomster som S skulle ha sagt!   


 

Av Annica - 23 maj 2010 18:00

Det blev en spontanmiddag hemma hos S och C i Älvsjö. Hemgjord pizza och filmmys, inte helt fel en söndag.... Me like a lot!!


(Pizzan på bilden har ingenting med pizzan vi äter att göra...)

Bild från Gourmeodling.com



När jag googlade fram pizza-bilden kom den här bilden upp. En tjej som inte tänker äta hemmagjord pizza med familjen för hon strävar efter att se ut som hon på bilden... Stackars tjej! Sök hjälp!

 

den här bloggen kommer bilden ifrån

Av Annica - 23 maj 2010 15:14

  Sprang ut och räddade en blomma som jag glömt ute i åskovädret, det här blev resultatet!!!

Det bara droppade om mig när jag kom in. Tur att jag hade sinnesnärvaro nog att dra på mig regnjackan iallafall!!

Av Annica - 23 maj 2010 13:00

Jag sitter och filosoferar om hur bra man kan ha det, jag menar, visst kunde man ha det bättre ställt ekonomiskt, ha friska djur, bilen okrockad och solsken hela dagarna men helheten liksom! Tittar ut genom förnstret, skog 30meter från ytterdörren, en sjö nån kilometer bort, härlig ängsmark runt hela huset! Jag bor som jag vill, där jag vill med den jag vill! Jag har det så jävla bra egentligen! Visst kan man inte göra allt man vill, om jag fick bestämma skulle jag shoppa upp hur mycket pengar som helst varje månad, jag skulle ha en häst, altanen skulle vara byggd och katterna friska men som sagt, helheten, ja helheten den är jag faktiskt nöjd med! Jag har det så jäklars bra! Happy me!

Av Annica - 23 maj 2010 11:34

Vilken fantastisk uppslutning det är till omröstningen...  gnugga geniknölarna nu och se vad ni har för uppfattning för det är ju en riktigt svår fråga. eller hur?! den enda som har svarat är jag,  råkade klicka i en av bollarna när jag satt och fixade i bloggen så det stämmer överhuvudtaget inte överens med min egentliga uppfattning, klurig va?


Igår var M och K över på spontan grillkväll, god mat, gott vin och svenska jordgubbar! (eller hur var det nu Emil? var det köttbullar vi åt till vaniljglassen??) Oh yeah! Men det bästa på hela kvällen var när M trampade på en blåbärsstor fästing, det lät som när man trampar på ett snö/smällbär! jag skrattade så jäkla mycket, M däremot tvättade foten i en timme och spritade den efter det! Haha!!!! Hysteriskt!


   

Lika som bär! (iallafall ljudet de avger när man trampar på dem!!!)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards