Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Annica - 20 maj 2010 17:15

Det är fantastiskt mycket djur i bloggen just nu men den handlar ju om mitt liv och just nu består mitt liv av att ta hand om skadade katter! Så Puma då, antagligen en bitskada så hon ska äta antibiotika (vad är skillnaden mellan antibiotika och penicillin egentligen, förutom namnet??)  i tio dagar så inget västervik för mig nästa helg, måste vara hemma och medicinera katt, det kan man liksom inte lägga över på nån annan känner jag, två gånger om dagen ska hon ha 1/4tablett. Förhoppningsvis kan vi på det här sättet undvika en operation men vi får se, håll tummarna, peppar, peppar fungerar ju inte...

Puma gick och la sig under sängen när vi kom hem igen, jag förstår henne...


Lucifer fick åka med till fru veterinär idag han med och hon tyckte att hans klovals såg fin ut så det ska bara hållas rent med vatten nu. Alltid nått.

Nåväl.... glömde tanka på hemvägen så jag får gå upp tidigt imorgon och tanka innan jobbet. *suck* så går det när man är stressad, supervarm och har två katter i bilen som håller på att få värmeslag. Har precis belönat mig med en wich från ben & jerrys, det förtjänade jag allt! Och stort tack till A på jobbet som ställde upp och jobbade över två timmar för mig så att jag kunde ta mina sjuka katter till veterinären! Lycka till på tentan imorgon!!! Hoppas du hinner plugga ändå!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards