Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Annica - 3 april 2011 22:14

Jag har köpt nytt nagellack, silver! Hur cool är inte det?! Depend nr 223 för er som blir helt betagna och bara måste ha! 25kr på KICKS.


 


 

Av Annica - 3 april 2011 20:06

Började min dag med huvudvärk, alltid på söndagar -helt hopplöst. Och då ska jag tillägga att det inte har med alkohol att göra vilket det säkert gör för många just på söndagar... Tryckte i mig två alvedon och vätskeersättning och sen kom Stina ut med Lucas kompisar, Ella och Devil. Spår stod på schemat, först ut var veteranen Devil som nog undrade varför han fick ett så lätt spår. Näste hund ut var Lucas. Han första spår, vad jag vet i alla fall. Det gick sådär... Helt okej för att vara första gången tror jag. Och sen Ella-bus, hon var lika duktig som Lucas.


Vid två var det 2-årskalas på schemat, trollungen som skulle firas! Vid det här laget hade huvudärken eskalerat så det fick bli en ipren innan avfärd och öronproppar i bilen. Tänkte att det fick bli en snabb visit då jag kände att det började bli migränklass på huvudet men efter en timme så vände det fakiskt och nu är jag helt huvudvärksfri!

Finaste trollet för som vanligt helt fantastiskt, glad och helt underbar! Skönt att se Jakob på bättringsvägen.

För er som inte vet så har han legat inte på Sachsska med RS-virus. Nu är han hemma på permis sen i fredags och ska dit igen på måndag för en koll. Lilla prinsen!


Väl hemma igen intogs en snabb middag och sen blev det en underbar och BLÖT tur i skogen! Underbara älskade skog! Äntligen kan man ta sig ut dit igen bara man kämpar lite! Lucas tyckte det var fanatstiskt men jag tror faktiskt att hans matte njöt snäppet mer..... Vad jag har längtat!


Nu sitter jag i soffan och avnjuter ett glas julmust och ballerina choko. Love it!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards