Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Annica - 15 april 2011 21:11

Vi har pojkar och flickor på mitt jobb...

   


Och sen har vi ROCKERS!!!  

     

Av Annica - 15 april 2011 13:01

Det är en fantastisk vårdag ute! Solen bara strålar och ozonlagret är tunnare än någonsin... Där tog jag ner er på jorden lite va?!


Nä ni, just nu struntade jag i ozonlagret, jag vill sitta på en filt i solen och njuta av solen med en glass ändå! Gärna ute vid sjön där hemma med Emil på ena sidan och Lucas på den andra. Bara han inte ätit bajs innan, ja Lucas alltså, Emil äter bara bajs vid riktigt festliga tillfällen!


Idag är det fredag och livet känns underbart, igår kom våra ringar som ett brev på posten och de passade som handen i handsken!  Jag är även en hejjare på ordspråk.


Och för er som undrar, nej det var inte ett romantiskt frieri, det var mer som en överenskommelse... Jag sa att "vi kan väl förlova oss på vår sjuårsdag" och Emil instämde med orden, "ja är det en dag som passar för dig?!" Han tycker att jag har varit kräsen när han inte har fått fria på varken julafton eller födelsedag och det är säkert nån annan dag jag sagt så om... nej jag vet, jag är inte lätt att leva med, men det är jag medveten om! 

Så, ingen vit springare, inget knäböjande, inga rosor, inga filmkyssar, ingen romantiskt musik, NADA! That´s life! Men det är Emil jag vill ha och då spelar det ingen roll. 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards