Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Annica - 13 april 2011 22:01

Det har ju varit lite si och så med bloggandet den senaste veckan. Jag har fått sluta med MMS-bloggandet för det blir galet dyrt och bloggpress applikationen till min iphone är inte synkrosinerad med bloggplatsen. Om någon vet hur man lätt byter portal och har lust och tid att hjälpa mig med det så blir jag galet glad! Nåväl, bjuder på några bilder från den gångna veckan.


 

Fyra gånger min tunga!


  Det här är en BRA pinne enligt Lucas.


  Finaste Trollungen och hennes lillfjant till lillebror.


 

Jag och Lucas hittade en telefonautomat i skogen.


 

Myggen har vaknat för i år, bilden är från förra året, tyckte det var onödigt att ta flera likadana. Så här såg jag ut i morse, ja inte exakt, betten sitter lite annourlunda förstås...

 

Av Annica - 13 april 2011 20:51

Ja... alltså vi har förlovat oss nu, efter sju år tillsammans. Jag har inte sagt något till nästan någon för att jag tycker att det känns så krystat... "Alltså... vi har förlovat oss.... liksom... eh..." Bli inte sura.


Ringarna vi ska ha

Ringar från Guldhuset


Ringarna vi har just nu

   

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards