Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Sen sist!

Av Annica - 13 april 2011 22:01

Det har ju varit lite si och så med bloggandet den senaste veckan. Jag har fått sluta med MMS-bloggandet för det blir galet dyrt och bloggpress applikationen till min iphone är inte synkrosinerad med bloggplatsen. Om någon vet hur man lätt byter portal och har lust och tid att hjälpa mig med det så blir jag galet glad! Nåväl, bjuder på några bilder från den gångna veckan.


 

Fyra gånger min tunga!


  Det här är en BRA pinne enligt Lucas.


  Finaste Trollungen och hennes lillfjant till lillebror.


 

Jag och Lucas hittade en telefonautomat i skogen.


 

Myggen har vaknat för i år, bilden är från förra året, tyckte det var onödigt att ta flera likadana. Så här såg jag ut i morse, ja inte exakt, betten sitter lite annourlunda förstås...

 

 
 
Anette

Anette

14 april 2011 07:11

kolla om inte nån av kissarna har loppor. Det där liknar loppbett. Ingen får så många myggbett i sängen på samma ställe. dags för lite frontline på dom kanske...

http://malinrosa.blogg.se

 
Bettan

Bettan

14 april 2011 08:32

Alltså du vet ju hur det gick för oss och våra "myggorna är tidiga i år.." skadar ju inte att kolla.... Grannen lurade på Jonathan en fågelholk och jag ogillar den skarpt! Men det jag tänkte säga är att jag använder wordpress, inte alls speciell enkel men har allt och mobil bloggningen är däremot jätte enkel

http://Www.bettane.se

 
Ingen bild

Johan

15 april 2011 13:51

Du tog väl hem telefonautomaten?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards