Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Annica - 2 januari 2010 23:24

Fyndade lite grann i dag på Mellandagsrean och så blev det ju lite på orean.... as usual... det är ju det de räknar me de jävlarna!!! 



Pumaskor 399, juniorstorlekar, älskar juniorstorlekar!!!! Kolla bling blinget, man måste bara älska dem!!!!


 

Lite på orean också, från Gina.... 99kr st...











VARNING VARNING VARNING RED EYE!!!

(och oplockat ögonbryn...)



  

Av Annica - 2 januari 2010 11:53

Tror jag har det på min söta kamera (den är rosa) men det här röda ögat tar den inte bort...

  

Vaknade så här imorse, eller snarare, vaknade med känslan av grus i ögat  och tänkte shit! Att jag aldrig lär mig, naglar ÄR VASSA, klia dig inte i ögat med nageln PUCKO!!! Det är tredje eller fjärde gången på en månad som jag gör så här, kliar sönder ögat så att det blir rött och varar. dumt dum dumt dumt! Ibland blir jag blind också, men då är det bara var som täcker hela ögat..... bara att kleta ut! Oj skulle kankse varnat er känsliga läasre här... nåväl. Ska till Farsta C nu med M och shoppa lite. Får nog strunta i mascara kan bli en kladdig historia annars.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards