Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Annica - 9 januari 2010 14:46

DU kan hjälpa!!!!


Katthemmet kompis har brunnit ner!


Många katter dog i branden men ett 30 tal

överlevde.


Hjälp dom !!!!!

Katthemmets plusgiro är: 35 74 82-9


Alla bidrag är välkomna.


De har också en önskelista.


http://www.katthemmetkompis.se/index.shtml


Annars kan man gå in på deras blogg.

http://katthemmetkompis.blogg.se/


För detta vidare på din blogg eller mail till vänner.


 

Av Annica - 9 januari 2010 11:35

Igår anlände vi till Västervik för att fira en sen "jul" med Emils bröder samt svägerska och brorson... Vi har bestämt att vi inte ska köpa några julklappar till varandra men jag fick ändå öppna paket; en tidigt fössledagspresent från J och S.


Jag fick Häst & Ponny -ridlägret ett pc-spel från 3år som J:s arbetskamrater gjort. Det är skiiit svårt! jag skojar inte, har man inte spelat datorspel innan, där man ska styra i det här fallet hästen, med piltangenterna så är det galet svårt! Isch! Och jag som har tålamod lika stort som en lus..... Men men... jag lyckades att fånga alla hönorna efter en sisådär femton-tjugo omgångar... men jag fick pausa några gånger när jag blev så arg på datorn att jag gärna hade slängt den i väggen.

Envis som synden så ska jag ju klara det där jävla spelet! hallå! jag har ju gått om åldersgränsen med 24år liksom fast å andra sidan så skulle nog ingen treåring på mitt jobb klara av det här spelet heller.... kan ju ta med det och prova, om inte annat för att få en själförtroeende boost :D  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards