Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Annica - 7 januari 2010 22:10

Mina tankar går självkart till stackar SK somär där ute i kylan. Det framgick liksom inte av min blogg den 5/1-10...

Om någon har kontaker och kunskap att fånga in den här stackaren så ta gärna kontakt med mig. Jag ska försöka få tag i nått katthem här i sthlm och se om de kan hjälpa mig. Ett stor problem är ju självklart att han har ett stort revir så man vet ju inte när han kan tänkas vara här nästa gång. Jag kan även berätta att grannen sett honom jaga en räv så det är en riktig tuffing vi snackar om här!


 

Av Annica - 7 januari 2010 21:57

Så skulle man kanske kunna säga om det jag lyckades med idag.... Jag somnade bakom ratten, bara en mikrosekund lyckligtvis men somna det gjorde jag! Bilen var på väg till andra körbanan!

Nu måste jag komma på nått som håller mig vaken när jag kör hem efter jobbet. Jag blir så vansinnigt trött när jag slutar fyra, aldrig när jag slutar tidigare eller senare än det. Jag har en tröttsvacka mellan vid halv fem-fem och när jag kör in på den delen av motorvägen som saknar belysning, de sista två-tre milen, så är det som att någon slår mig med en klubba i huvudet, ögonen bara vill falla ihop, jag kämpar och kämpar, drar på kalluft på högsta fläktläget, höjer musiken. Det fungerar inte. Jag kan ju inte stanna på motorvägen och sova heller... får väl köpa druvsocker och knapra på hemvägen... känns ju sådär.

Usch jag var riktigt chockad när jag insåg vad jag gjort! Så jävla hemskt! Tur att ingen försökte köra om mig just då............................ Behöver jag säga att jag satt som på nålar sista biten hem med vidöppna ögon?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards