Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Annica - 9 december 2010 17:45

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU ÄR DET KLART!!! KÖRKORTET ÄR I HAMN! Idag 10,45 fick jag höra de magiska orden! "grattis, du klarade det!!!!"

Jag var hypernervös, har inte sovit på två dygn! tror ni att jag är nåe trött då??? Jag har varit galet superspeedad hela dagen och inte fått något vettig gjort på jobbet! Tur att jag har så förstående kollegor! Jag fick en sån dunderkram av min chef att vi höll på att ramla omkull bägge två! (har bara berättat för 4personer när jag skulle köra upp)

Tack allesammans för alla grattis-sms jag fått underdagen, har tyvärr inte svarat på alla, dyrt! :D Ska ju köpa bensin för pengarna ju!

Nu börjar adrenalinet lägga sig lite... har pumpat fullt hela dagen, kommer antagligen att sova som en klubbad säl inatt! Nu ska jag fira med en pizza! Lyx för en som inte äter kolhydrater. :D

Jag vill ha en sån rosa bil i present nu! julklapp??? *blink blink*




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards