Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Annica - 18 december 2010 22:42

Nu är hälften av julgodiset färdigt! Rocky Roads á la Laila och Rocky Roads á la Annica! Vilket som blir godast återstår att se!


 


Vi var på glöggmys hos grannen tidigare idag och meningen var att vi skulle hugga oss en gran på hans ägor men det blev för mörkt innan vi glöggat klart så vi får ta det imorgon. Annars kanske man kommer hem med en ful gran och det går ju inte för sig...


Nu blir det kvällskiss med Lucen imorgon är det tidig uppstigning med hundmässa i Älvsjö.

Av Annica - 18 december 2010 11:30

Hittade en rolig lista hos Engla


1. Hur gammal är du om fem år? 33! SJUKT!
2. Vem var den sista du träffade? Om man inte räknar Emil och djuren så är det Jimmy som var här och plogade igår kväll.
3. Hur lång är du? 168 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Trolltyg i Tomteskogen
5. Vem ringde du senast? Malin B
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag vill ha en kycklingsallad med två vitlöksdressingar! Till Emil.
7. Vad är dagens planer? Gå på glöggmys hos grannen och hugga en gran.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på situationen
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Alldeles för länge sen... två veckor?

11. Vilken ögonfärg har du? Melerade med grönt och brunt.
12. När vaknade du idag? 07.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, hittade två små kattungar för några år sedan. De hade blivit utsängda och var alldeles för små kanske 6veckor. Tyvärr var det nog inavlade för de var inte riktigt riktiga. Igen av dem lever nog idag.
14. Vilken är din favoritplats? Där jag är med mina nära och kära.
15. Vilken plats föredrar du minst? Det är ingen fysikt plats det är den där tomma mörka platsen inom mig där jag hamnar ibland.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svårt... Förhoppningsvis är jag gift med min fina Emil, har en häst, ett jobb jag trivs med.
17. Vad skrämde dig som barn? Utanförskap
18. Vem fick dig att skratta senast? Emil
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja... Jag har Oliver och gänget på vinyl
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? NUDE!
22. Hur många kuddar har du i sängen? två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett! Södermanland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja fy ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar
26. Är du social? Oftast!
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys phish food.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga klart huset, köpa mig en ny bil och en häst!
29. Tycker du om kinamat? Det är okej.
30. Tycker du om kaffe? Ja

31. Vad dricker du till frukost? kaffe och juice
32. Sover du på någon särskild sida? ja vänster
33. Kan du spela poker? spelar och spelar men det har väl hänt.
34. Tycker du om att mysa? oh JA!!!
35. Är du en beroendemänniska? Tyvärr...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera!
37. Vill du ha barn? Inte i nuläget...
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång men som medpassagerare.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skit!
42. Äger du dyra smycken? Nja, det dyraste hitills är väl mina Laila Bagge örhängen tror jag eller min farmors förlovningsring.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEVER!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Chris
46. Välj ett ärr på din kropp? på ovansidan av handleden vet ej vad det kommer ifrån.
47. Vad har du för ringsignal? gammal telefon
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja en kofta och en mössa.
49. Flirtar du mycket? Har ingen anldening.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma

51. Kan du byta olja på bilen? Nej...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope
53. Vilken var den senaste bok du läste? Blodläge
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Sjunger mest!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert mitt namn
59. När var du i kyrkan senast? Julkrubba/julsaga med jobbet för en dryg vecka sen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards