Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Annica - 19 december 2010 18:33

...och det är inte det vanligaste här i obyggden vill jag lova! Det var en liten tomtenisse som ville ha 278kr av oss. Vi beställde böcker från nån jultidning i typ Oktober/November och de kom idag. Tur att Emil får dricks, hur vanligt är det att man har kontanter hemma menar jag?! Och vi kom ju knappast ihåg att vi beställd grejjerna, höll på att skriva skiten men det är det ju inte. Skit alltså. Skiten ligger i bajspåsar på trappan.

Nåväl Rocky hade vi tydligen beställt och hundcoahcen. Men har fått höra nu att han inte är så jäkla bra. Vi får väl se. Ska läsa boken och bilda mig en egen uppfattning tänkte jag. 

Av Annica - 19 december 2010 17:45

Dagen har spenderats på hundmässan i Älvsjö med Stina. Mitt stora mission var att köpa reflexhalsband till katterna med flärpar. I första hand till Puma som ju är långhårig. Vanliga reflexhalsband syns ju inte på henne och hon flyttar sig inte från vägen i första taget då det kommer bilar. Vill gärna ge dem en chans att se henne.


De finns liksom ingen som säljer katthalsbanden med flärpar förutom Boett själva och att köpa från deras hemsida är hutlöst dyrt! Skulle köpa en reflexsele till Lucas också eftersom att hans är supertrasig och förstor men de tog 190kr för dem på mässan. I min vanliga zooaffär kostar de 170kr. Inte så stor skillnad men man tänker ju att det borde vara billigare om man köper dem direkt från leverantören OCH så borde det ju dessutom vara mässpris! Snålis javisst!


Sen hittade jag ett superfint halvstryp halsband till Lucas i brunt rundsytt läder. Stod länge och valde mellan 55cm och 60cm. Emil mätte honom och sa att han var 50 runt halsen men att stryphalsbandet var 60. Valde ett 60 för jag tänkte att det måste ju komma över hans breda skalle också, såklart var det aningens förstort. F.U.C.K Är någon intressead av att köpa det så säg till. 150kr kostade det men pruta på! Annars så får han ha det ändå för det är på gränsen.



        


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards