Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Reflexflärpar, läderhalsband och hutlösapriser på sthlm hundmässa!

Av Annica - 19 december 2010 17:45

Dagen har spenderats på hundmässan i Älvsjö med Stina. Mitt stora mission var att köpa reflexhalsband till katterna med flärpar. I första hand till Puma som ju är långhårig. Vanliga reflexhalsband syns ju inte på henne och hon flyttar sig inte från vägen i första taget då det kommer bilar. Vill gärna ge dem en chans att se henne.


De finns liksom ingen som säljer katthalsbanden med flärpar förutom Boett själva och att köpa från deras hemsida är hutlöst dyrt! Skulle köpa en reflexsele till Lucas också eftersom att hans är supertrasig och förstor men de tog 190kr för dem på mässan. I min vanliga zooaffär kostar de 170kr. Inte så stor skillnad men man tänker ju att det borde vara billigare om man köper dem direkt från leverantören OCH så borde det ju dessutom vara mässpris! Snålis javisst!


Sen hittade jag ett superfint halvstryp halsband till Lucas i brunt rundsytt läder. Stod länge och valde mellan 55cm och 60cm. Emil mätte honom och sa att han var 50 runt halsen men att stryphalsbandet var 60. Valde ett 60 för jag tänkte att det måste ju komma över hans breda skalle också, såklart var det aningens förstort. F.U.C.K Är någon intressead av att köpa det så säg till. 150kr kostade det men pruta på! Annars så får han ha det ändå för det är på gränsen.



        


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards