Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Annica - 16 december 2010 21:45

Jag har fått en bok award från Bettan Tack!

 

Regler:

1. Tacka o länka den du har mottagit priset av.


2. Kopiera prismärket till din blogg.


3. Berätta vilka tre författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare.


4. Skicka priset vidare till de mottagare som du tycker förtjänar det (Läs: som jag vill veta vad de läser).


Jahopp, har varit på tok för trött för att orka läsa på sista tiden men lyssna går ju alltid.


1.Johan Theorin -Nattfåk, ger kalla kårar! (Läs även Skummtimmen och blodläge.)


2.Angie Sage -Magi, egentligen en ungdomsbok men ack så bra, hela serien är bra!


3.Jonas Jonasson - Hundraåringen som klev ut genom fönrstret och försvann.


Jag skickar denna award vidare till Maria och Nettan

Av Annica - 16 december 2010 21:08

Orkar som inte skriva så mycket... Men en sak ska jag fråga er min kära läsare... Kan jag rå för om jag inte kan ta mig till jobbet imorgon? Är det mitt fel att snön vräker ner och att vår väg inte plogas som den ska? Jag kanske ska handskotta de fyrahundra meter av vägen som inte är uppkörd/plogad?

Min chef blev iaf sur när jag ringde och förvarnade henne om att det kan bli problem imorgon. Hon spelade martyr och sa att "ja jag får väl sitta själv med barnen imorgon?!"


Du kan ju ringa in föräldrajouren annars.... F.Y

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards