Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Annica - 3 augusti 2010 23:35

Yepp, Malin som varit i USA och tränat sina girls i cheerleading är äntligen hemma igen. Sötis sa att hon saknat oss men jag tror mest att det beror på att hon umgått 24-7 med 17 hispiga tonårsbrudar. Bra byte Malin, bra byte...


Nåväl, vi firade hennes hemkomst (hon har faktiskt varit borta i två veckor) med massor av räkor från nynäs rökeri! Yummie!!


Men vet ni... Malin har nog blivit lite amerikansk där borta i amerikat för hon hade med sig goodiebags till oss!!! Kolla vad jag fick. Av någon anledning var tydligen jag den som var lättast att shoppa till, ska man ta det som en komplimang eller? Nåväl, här är min goodiebag....


 

Fina påsen som hon tigt(ser fantastiskt konstigt ut, skriver man så?) till sig på.. ja det står ju på påsen...


    


Mitt supercute:a iphoneskal


Handdesinfektion och duschgel och kan ni gissa vad det rosa som ligger nederst i bilden är??? 


   

Hello Kittybörs... Färgerna förvann, fick inte till det men ni fattar nog hur den ser ut...


 

Och det här mina vänner... det är en key cap, man sätter dem över "huvudet" på nyckel... sen är det SUPERCUTE!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards