Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Annica - 16 augusti 2010 15:39

Trött Lucas efter långpromenad i skogen. 

Av Annica - 16 augusti 2010 13:15

Vilken dag! Usch!!! Blev väckt vid halvsex av Emil då skulle han bli skjutsad till bussen. På väg ut i bilen hugger det till i magen men släpper ganska snabbt. Åker till stationen med Emil och sen hem igen. Ut på promenad med Lucas och sen hem igen till sängen, har semester idag. Men efter sisådär två timmar får jag sjukt ont i magen igen och blir till råga på allt illamående också. Spyr tre gånger på 1½timme, bara äcklig besk galla. Magen är tom. Har fortfarande ont i magen men lägger mig i sängen igen. Sover till HALVETT(!) och har precis petat i mig två mackor och sitter just nu och väntar på domen. Det positiva är att om jag spyr nu så slipper jag förhoppningsvis att få upp galla. Det är nog det äckligaste!


Kan det vara så, kom jag på nu, att jag är överkänslig mot Lucas fästinghalsband? Höll ju på endel med det igår och nu på morgonen. Det är svårt att få det att sitta bra på en hund med fyra halsar... *söt*  Hundarna kan ju kräkas av det om de är överkänsliga... Hoppas att det bara var det som ställde till det. Då blir det handskar när jag hanterar det nästa gång.


Ursäkta om ni fick mer info än ni ville men så har min dag varit. Nu ska jag masa mig ut och ta en kort prommenad med Lucas. Långpromenaden som vi skulle ha tagit idag får nog Emil stå för ikväll..... Tror inte att jag orkar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards