Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Annica - 31 augusti 2010 21:15

FAN I HELVETE JÄVLA PISS SKIT!!!!!


Starka ord, jobbigt för er som inte tror på svordommar! Jag tror starkt på dem i detta nu. Det hjälper men en aning mot smärtan som sprider sig i min kropp. Dramatsik? Jag? Nej aldrig!


Igår var jag ju in princip smärtfri (förutom huvudet då), bara baksidan av vänstra knät som fortfarande spökade lite. Men imorse... när jag vakande.... så var knäna satta ur spel. Kämpade mig (dumt nog) till jobbet igen och under dagen har det onda spridit sig till handleder, ner i benen, fotleder och högra stortån. Stortån är numera svullen och jag kan inte böja på den. VAD ÄR PROBLEMET??? Imorgon blir det vårdcentralen för mig. Får se vad de hittar på... Blir väl blodprover. 


De lättaste sakerna i vardagen blir svårt. Gå på toaletten är ett mission... När du väl satt dig efter en kamp mot kroppen så ska du ta dig UPP också. Klä på sig när man inte kan böja på knäna tar inte bara lång tid det är jobbigt också, gäller att vara uppfiningsrik. Kliva i och ur bilen eller bara gasa, bromsa och växla ska vi inte tala om. Tårarna är nära. Ja, jag trycker synd om mig själv det borde ni också göra, snälla.....




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards