Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Annica - 11 augusti 2010 23:20

Nu har jag fått lite mer fakta om prinsen jag ska åka och titta på imorgon...

Lukas, 5år, lätt i typen (jaktlabbe), hög, skk-reggad, ENERGIKNIPPE!!! Blir till att spåra tillsammans med P tror jag... Fast jag orkar aldrig med i hennes tempo, nu börjar jag förstå konsumtionen av Redbull...


 

Inte Lukas men likväll en snygging! Bilden är lånad härifrån.

Av Annica - 11 augusti 2010 16:37

Varsågoda gott folk! Nu har jag äntligen, efter 1år och två månader, klippt mig! (Jobb hade jag innan). Jupp, är rufsig i håret man vill ju inte verka för fixat.... *hrm*


Klippte mig gjorde jag på Satch i Haninge Centrum hos Turgay. Helnöjd, jag har ju som ni vet frisörfobi men det gick bra, inga tårar. Det är stort!!!!

Av Annica - 11 augusti 2010 15:45

Jaha... Så var antennmannen här då. Vi har, som jag trodde, nada, zipp, null, zero, INGEN mottagning på atennen inte ens med hans superstarkamegadeluxe antenn. Vår enda chans att kunna få in boxer är att skicka upp vår antenn 7-10meter rakt upp i luften vilket enligt till och med honom inte är ekonomiskt försvarsbart. Han ska skriva till boxer så att vi kan säga upp vårt abonnemang. Vi får väl se vad MediaMarkt säger, vi fick ju tv:n 1000kr billigare med abonnemanget men jag var fantastiskt noga med att beskriva hur vi bor och det har jag vittnen på så säger de nått då ska säljaren få det hett om öronen! *morr*

Av Annica - 11 augusti 2010 13:55

Sitter på B&J i Tyresö och moffar GLASS!!! 

Av Annica - 11 augusti 2010 13:30

Fick en kommentar....


Tisdag 10 aug 14:37

Har du ingen hund? Du kan få en fin labrador av mig? Mamma kan inte ha kvar sin, hon har så ont i sina höfter, och jag har redan fyra hundar, tycker det räcker. Han är jättehärlig, snäll och go!


Vad svarar med på det? Klart jag vill ha hund... Vi får väl se vad är är för en    rackare! Ring mig så får vi prata om det! :D

Av Annica - 11 augusti 2010 12:15

Idag blir det Ben & Jerry-fest med Stina. Vi ska till Tyresö C, där ska det tydligen finnas en glassbar med bara B&J..... Heaven!


Köpte ju en Chocolate fudge brownie för några veckor sen och den var isig... halviterglass för 50kr som är isig är inte okej. Så jag mailade och fick ett snabbt svar där de sa att "ojojoj, så ska det inte vara. Skicka din adress så får du en check." Sagt och gjort... Berömde tom deras snabba sevice men tror ni att jag sett röken av nån check då? NEJ! *suck* Har tom mailat dem igen ifall att det första mailet inte kom dit det skulle, fortfarande inget svar och det här är 2veckor sen. Är inte lika nöjd med deras kundservice längre ska jag säga.

Av Annica - 11 augusti 2010 11:01

Jag har ONT i min kropp. Tänkte först att jag måste ha typ borrelia eller nått (hypokondriker) men kom sen på att jag grävd i dagarna två, inte konstigt att kroppen protesterar lite...

Nåväl, kände mig iaf som en åttioåring imorse vid halvsex när jag skulle hoppa hur sängen för att köra Emil till bussen. Till och med tummarna värkte. Nu har jag tryckt i mig en ipren så livet leker igen.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards