Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Annica - 15 augusti 2010 21:19


Man bara måste älska den!!!

Av Annica - 15 augusti 2010 20:04

Har fått en förfrågan från en kvinna på mammas jobb som vill ta över mina marsvin som sällskap till hennes. Usch! Vad göra. Jag vet att de får det bra. Hon är lite äldre med utflygna barn så hon skaffar marsvinen till sig själv och har ett stort intresse i dem. Men är det rättvist mot dem? särskillt Doris som faktiskt är en omplacering redan från början och som dessutom inte har så långt kvar att leva? Nej, usch jag vill inte stressa henne. De blir nog kvar men jag kan ju erbjuda mig att ta henns hona så länge så kan hon ta Ärtan och hennes egna när Doris har somnat in och är på de gröna ängarna...

Av Annica - 15 augusti 2010 17:21

Barndomsminnen på ICAMAXI! Love it! 

 
Av Annica - 15 augusti 2010 10:30

Gosh, vi sov till nio hela familjen!


Vad bjuder dagen på då? Inte ett spår av sol ute åskan mullrar mysigt långt borta. Lucas rör inte en min vilket är skönt, vi glömde ju fråga om han är skott/åskrädd.

Men som sagt, vad ska man hitta på?


Förresten, nya funktioner på bloggplatsen; frågerutan hittar ni här i högra menyn, där kan ni ställa alla frågor som ni bara måste få besvarade. Allt mellan himmel och jord. För ni har väl tusen? Sen så kan jag svara på era kommentarer nu utan att själv skriva en kommentar i mitt inlägg, hur det går till vet jag inte har inte hunnit kolla upp det ännu. Skriv nått så får vi se!


Mitt besöksantal har mer än dubblerats sen vi fick hem Lucas.... Var det alltså en hund som behövdes för att ni skulle börja läsa min blogg? Vad krävs för att fler ska skriva kommentarer till mig då? Det är ju det roligaste med att blogga, att få se vad ni tycker och tänker.


Av Annica - 15 augusti 2010 00:30

Ett steg fram, två tillbaka....


Scenario:

Lucifer går fridfullt över golvet. Lucas flyger upp från sin sömn och sätter efter Lucifer som panikartat klättrar upp på marsvinsburen och vidare upp för trappan.

Resultat:

ARG Annica, ARG Emil, rädd Lucifer, olycklig Lucas. *SUCK*


Förresten så verkar Lucas besvärad av sitt vänstra öra. Gnäller och piper, kliar och slickar men bara på kvälllarna/nätterna. Torkade ur örornen på honom men det verkar inte ha hjälpt får be nån kolla honom imorgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards