Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Tur man inte är nån toppbloggerska

Av Annica - 18 april 2011 21:00

Det blir lite som glapp emellan skrivelserna just nu. det är tur man inte är någon toppbloggerska för då skulle man fått veta hut!


Sitter med ryggont och tycker lite synd om mig själv. Lyfte upp ett barn idag som inte är nått lättviktare direkt och lyckades såklart att göra mig illa. Har tryckt i mig värktabletter och försökt att röra på mig så mycket som möjligt för att inte stelna. Får se om det blir en citidon till natten. Gillar inte att ta dem, tycker att de är alldeles för starka men kan jag inte sova så...


Annars så har jag och resten av familjen, dvs Emil, Lucifer, Puma och Lucas njutit av det fantastiska vädret, vilket jag antar att ni andra också har gjort? Våren springer fram och jag ser nya vårtecken varje dag jag är ute i skogen. Jag försöker njuta av vartenda ett. Försöker verkligen att ta mig tid och känna våren, stanna upp och njuta! Det är så fantastiskt!


Sen var vi förstås på 40års fest och det dyraste av allt var taxiresan hem, som tur var så blev vi sponsrade av mina föräldrar. Man kan säga att de köpte sig fria från att köra mitt i natten. Men det är sista gången jag tar taxi så långt, fy så illa det kändes att betala nästan 1000kr för att åka bil 5mil!!!! Nej usch!


Nu ska jag se till att få lite massage av min käre fästman! haha, sambo menar jag, fästman lät ju nördigt!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards