Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Annica - 6 november 2011 22:15

Herregud vad gott! Blåbärste! Ännu bättre är att det är koffeinfritt, bra för mig som blir som en duracellkanin på syra av koffein at night! Hur det kommer sig? Nattuggla + koffein = dåligt! Om man inte SKA vara vaken förstås!


 

Av Annica - 6 november 2011 18:15

Jag var nyss ute och jobbade med Lucas! HAN VAR SÅ DUKTIG! Det är som en helt annan hund. Samarbetsvillig och vill vill vill!!!!! Testar nya saker om han gör "fel." Tänker om, det hade han aldrig gjort för ett halvår sedan. Då hade han gett upp. Han börjar hajja! Jag tror att både han och jag får många "aha-upplevelser."Nu kommer lönen för mödan!


Min fina duktiga älskade bajshund!  

 


Av Annica - 6 november 2011 16:00

Igår på morgonpromenaden så hittade jag henne uppe i en buske och där ligger hon än, någon som vet vad hon gör där? Så vacker!

 

Av Annica - 6 november 2011 15:49

Var en tur och kollade in Malin och Kobbes nya lägenhet. Väl där konstaterade jag att det var fanastiskt skönt att man inte var bakis då Tove klämde i för kung och fosterland när hon blev akut hungrig!


När vi kom hem tog vi oss en härlig tur i skogen. Jag och Emil hittade lite gula kantareller och Lucas lyckades spåra upp människorbajs. SMASKENS!!! Det är så trevligt att folk sätter sig och bajsar mitt vid stigarna, tycker ni inte? Sen att de ska skjuta luftgevär på glasflaskor är ju också kul, eller? Bara rena turen att det var jag som upptäckte glaset och inte min stackars hund. Massa vassa glasskärvor. Fy fabian vad arg jag blir på rikspuckon!!!


Nu blir det vila för Lucas en stund och sen träning.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards