Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Annica - 18 november 2011 21:50

Lucas och jag på kvällens träning. Han är så duktig! Jag är så stolt att jag nästan spricker!!!


Tack Anna S för att du filmade!

Av Annica - 18 november 2011 13:00

Jag köpte mig ett par McKinley-kängor för två månader sen, rejäla kängor som verkligen behövs när man är ute i skogen i alla väder. Dock höll de inte måttet, de sprack i en söm. Jag gick tillbaka till butiken och reklamerade dem, inga problem. Blev sen rekommenderad ett par Salomon som skulle vara bättre lämpade för mitt ändamål. (Dubblet så dyra) Sagt och gjort, upp med kortet och betala. SURT, men samtidigt behöver jag ett par ordentliga kängor.


Blev pålurad en impergneringsspray också. När jag läste i skötselråden så rekommenderade Salomon inte alls den sprayen. Så nu har jag beställt rätt spray från Outnet, bästa servicen på länge måste jag säga. Ringde dem och rådfrågade och hon sprang runt och letade reda på rätt person att fråga, kollade vilken sort jag skulle ha. Sånt gillas! Tack Anna på Outnets kundservice!


Så nu ska jag åka tillbaka och lämna tillbaka sprayen hos sportbutiken. Sen hoppas jag att storyn med mina kängor är över!


Intressant va!!!


 

Av Annica - 18 november 2011 11:19

Jag blir galen! Vad är problemet?! Fäll trädet nu! Det är sjukt och rötskadat. Hoppas att de släpper en gren i huvudet på någon av aktivisterna! Banka lite vett i dem! Braka ner nu!


Av Annica - 18 november 2011 11:00

Ojojoj, vilken grå novemberdag det är ute! Här inne sitter jag och tråkar. Det är så otroligt tråååkigt att vara sjuk. Värdelöst. Nått litet men oj så stort som lyser upp i sjuktråket är att lilla Brandbil föddes igår. Emils bror fick sitt andra barn igår morse. Storebror K till har bestämt namnet... Det får vara arbetsnamn har vi fått rapporterat. Men att ha det som andranamn borde väl vara okej? Vad säger ni skatteverket?!


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards