Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Annica - 12 november 2011 22:16

Jag hittade bilderna från på vår lägenhet från försäljningen idag.


                     

Jag kan sakna vår lägenhet, jag tyckte så himla mycket om den! Men jag skulle inte byta tillbaka för nått i världen!!!

Av Annica - 12 november 2011 20:30

Nu äntligen har den konverterat klart!

Kolla på Lucas när det gått ca 40sek. Han kollar på mig och ser ut att tänka: Men matte varför filmar du det här? Sluta!


 

Synd bara att bloggplatsen tar ner kvalitén på klippet bara.

Av Annica - 12 november 2011 17:15

Idag har vi minsann haft finbesök i överforsskogarna! P, henns dotter och hennes fina rottwiler Alva samt Malin, Chans och Tove var på besök. Vi gav oss ut på en två timmar lång skogspromenad. Snacka om terrängkörning med vagnarna. De där två skulle kunna bli testförare åt diverse barnvagnstillverkare ska jag säga er. Stenar, rötter, broar etc. inget var i vägen. Visserligen fick vi hjälpas åt ibland men det gick.


Lucas och Alva busade och den unga damen gav sig inte när Lucas gick in i "laisymode". "Kom igen nu, lite till röjer vi" och så svår är han inte. Hon är ju rolig ju, Alva. Chansen var supernöjd att slippa  antastas av de stora hundarna. Skönt att strosa för sig själv och slippa leka med såna stora jobbiga gåpåiga klumpar! Alla var nöjda och glada.



Jag hade tänkt att lägga upp en film också men datorns bråkar med mig. Den tog ju bara en kvart att ladda upp också. Åh suck! Aja, försöker lite senare.

Av Annica - 12 november 2011 14:50

En underrubrik i Aftonbladet idag...


Bard vill att alla killar blir utslagna – sist ut var André som nu går till motattack.



Vad jag vet är Robin också en kille, även om det är svårt att tro ibland.


 

Tjej eller kille? Jag tycker mest det ser ut som Liza Minelli och där har vi ju samma fråga igen, det är som en ond cirkel.


TV

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards