Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Annica - 7 november 2011 21:21

Kolla vem som låg och åmade sig på vägen idag när jag och Lucas skulle gå eftermiddagspromenaden. Att hon inte lär sig. Inte vara på vägen. Lyfte bort lilla fia idag med. Hon verkade lite piggare än sist iaf. Både luktade efter mig och ringlade runt. Nu hoppas jag att hon hittar en sovplats innan snön och kylan kommer.

 

Annars har dagen varit lugn. Jobb och sen skogspromenad med svarte prinsen. Blev galet sugen på pannkakor till middag, nu har jag stekt och ätit det och behöver inte äta igen på ett år. Träning med prinsen, bytt lakan, tvättat lakan, hängt framför tv:n, vattnat mina orkideér, laddat kaffebryggaren till imorgon. Det enda som återstår nu är kvällskiss med Prinsen och sen dusch och till sist nanna kudden. Intresseklubben antecknar! Pensionärsklubben kanske vaknar till liv förstås?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards