Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Annica - 14 november 2011 19:00

Hemmagjorda pizzan står i ugnen och blir klar... Avundsjuka?


Jag har inte så mycket ork och energi till att skriva men nått ska jag väl underhålla med denna måndag? Jag kan tala om att jag precis stjälpt i mig en kopp "te", jag skriver te med har-öron för jag vet inte om det räknas som te? Varmt vatten, ingefära, vitlök och honung. Fick tipset om att det är en dunderkur mot förkylningar. Så, upp till bevis, snart kommer jag dock att bli överdrivet kissnödig. En halvliter på en kvart liksom.


 

Te eller häxbrygd?


Nåväl, efter jobbet hastade jag mig hem till min ensamma hund så att vi skulle få en gnutta dagsljus, eller ja kvällsljus egentligen, på vår skogspromenad. Pannlampa is the shit kan jag meddela. Visserligen var min urkass idag men men. Det är bra att kolla batterierna innan man beger sig ut i en mörk skog.


   

Vi syns i alla fall i mörkret!



Hittade ett lustig bo på en buske, någon som kan veta vad som bor där inne? Hasselmus?

 



Härligt kvällsljus var det i alla fall!


Sjön

    

Nähä ni, det blev ju värsta inlägget ändå. Vad jag kan! Nu ska jag gå och äta min pizza framför tv:n!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards