Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Annica - 3 mars 2011 20:29

Till er som tycker att bebisar är söta.

Här syns han bättre, Emmas lillebror. Jag tycker fortfarande inte att bebisar är söta men det finns ju de som gör det. Jag vet ju att han kommer att bli söt! Emma lyckades ju ta sig från ful rynkig gubbe med trosor på huvudet till den fulländade ängel hon är idag.

Av Annica - 3 mars 2011 20:15

Idag har jag hämtat Doris från bildoktorn, hon har ju varit lite trasig. Men ICKE NU! De har lagat min fina! Jag är så glad OCH det blev inte så dyrt som vi trodde OCH...

När vi går ut från verkstan så säger pappa att han betalar för hela kalaset, jag behöver alltså inte betala tillbaka, en stooor sten lossnade från mitt hjärta i den stunden! Nu får hon se till att hålla sig hel faktiskt! TACK PAPPA!


Och jag har mer att tacka min pappa för. Ni som har facebook har väl redan läst om incidenten imorse?...


Jag skulle ta hyndaien till västerhaninge och sen ta tåget till jobbet. Sen skulle ju då Emil ta bilen från västerhaninge i eftermiddag så han kunde häma Lucas och jag skulle hämta Doris. MEN... jag hittade inte min bilnyckel och det visade sig att Emil hade båda nycklarna i sin ficka och han var då på tåget i farsta.... PAPPA!!!! Ja, min snälla pappa kom och hämtade mig och Lucas, körde honom till dagmatte och mig till jobb. Sen hade ju Emil ingen bil så efter jag hämtat min bil på verkstan, även det med pappas hjälp. Men det var planerat. Så fick jag speeda ut och hämta Lucas och sen även klantskallen, även kallad Emil.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards