Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Annica - 13 mars 2011 18:10

HAHA, där satte säkert några av er kaffet i halsen... nej det är inte en bröllopsklänning, det är en klänning till ett bröllop som vi ska på i sommar. Nu håller vi bara tummarna för att den passar och att den inte ser ut som ett spektakel på... Den har en svår uppgift framför sig vill jag säga...

Den är från HM och deras kollektion Inclusive där storlekarna går från 32-54. ÄNTLIGEN HM!!!!

499kr.

Av Annica - 13 mars 2011 17:57

Tack fina vänner för att ni kom och firade mig! Jag blir så glad över att få träffa er, här kommer alla fina presenter som jag fick igår. TACK! Glömde tyvärr att fota dem innan öppning, endel av dem var superfina, glitter och glamour och nyckelpigor, det säger väl allt?!

Armband, Lotta Design




  Lakan från Hemtex(?)


Bok om viltspår


   


 

Orkidée


Tattoo-kaffemuggar med termoseffekt


 

Satin Hands från Mary Kay

Av Annica - 13 mars 2011 11:45

Igår firades det att jag än en gång ska fylla 25, mycket skratt i goda vänners lag.


Fick fin fina presenter, visar er senare för jag har varit en dålig bloggare och inte fotograferat. Det bjöds på peanutbutter cupcakes, limecheesecake och diverse snacks, både nyttiga och onyttiga, något för alla.


    

Jag är så dålig på att ta fram kameran, blir jämt iphonen...


C stod som vanligt för ont-i-magen-skratt-attacker och stämmningen höjdes ytterligare av att vår utflugne fågelunge M med make var här, har inte träffat henne på flera år!


Innan festen fick jag håret klippt också, snälla S fixade till mina slita toppar och fixade till luggen! TACK TACK TACK! Nu slapp jag gå till frisören som jag hatar att göra! Underbart!


Innan dess så var B här med familj och hund, Lucas och Blixtra lekte ute på gården och hade superkul! Och i sann labrador anda så åt hon upp en gammal hundspya också. Är det inte labradorer i ett nötskal så säg? Tur att man inte är så känslig.


Det var en hektisk dag igår vill jag lova och vi var som vanlig inte i fas men som tur var så var gästerna sena... Antar att det känner oss vid det här laget. Även Lucas verkar en aning trött i ögat i dag, inte konstigt med tanke på det fullspäckade schemat.


Just nu sitter jag och sörplar på en kopp kaffe och försöker få min hjärna att krympa lite. Har lite järnkeps men det beror nog mest på avsaknad av vatten snarare än för mycket vin. 2,5 glas ska man väl klara va?


Nyss var min morbror Per här och hälsade på, han bor på Gotland men har varit över på fastlandet i helgen och hälsat på sina barn. Självklart bjöd jag hit honom när jag hörde det. Vi bor ju på vägen till båten så det blev ett depåstopp här innan avfärd! Så himla kul!


Och ja... jag vet, så himla dåligt av mig men jag har inga bilder att bjuda på... Ska ta och fota cupcakesen och lägga ut sen... lovar. Nu ska jag och Lucas ta oss en uppfriskande promenad innan nästa gäster kommer!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards