Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Annica - 19 mars 2011 15:53

Det blev en tre och en halvtimmars tur idag i det underbara vädret. Solen värmde så pass ett tag att jag faktiskt fick ta av mig till t-shirt, visserligen var stunden kort men ack så härlig!! Det ni.

Nåväl, jag fick mig en liten paus halvägs då jag stannade till hos Malin och Jimmy i Söder Kängsta. Hundarna fick bekanta sig lite med varandra och det gick faktiskt bättre än förväntat. Efter det vände vi kosan hemmåt igen och knappt  en och en halv timme senare var vi hemma igen. Sen slocknade Lucas på golvet och jag i sängen. Jobbigt värre! Jo just det, innan vi slockande fick Lucas sin frukost som både jag och han verkar ha missat helt i morse. Han brukar nämligen vara bra på att påminna. Där ser man vad tjat leder till Lucas..... Då slutar vi tänka själva.

Här kommer en bildbomb från dagen, självklart fotat med min iphone. Glömde som vanligt kameran hemma.


Solen! (och Lucas rumpa).


 

Jack, Malin, Aragorn, Bella och Lucas.


 

Sekunden innan satt alla tre superfint, men segmobilen vägrade ta kort och Arre tröttnade.


 

Jack, Arre och Lucas går på promenad.


 

Jimmy, Jack och hundarna


 


 


 

Tjena kompis... va gör ru?


 


 

Snyggingen Arre!



 


 


 

Livet är gött!!! Sälrullningar är Lucas specialitet!


    

Oh yeah!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards