Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Annica - 17 maj 2012 20:00

Här på Ängsgården har vi haft en riktig arbetardag idag. Emil har pysslat med sina odlingslådor och jag har skrapat gamla trädgårdsmöbler som vi fått ärva och som nu ska bli klassiskt vita istället för modernt blåa. Hade inte färgen varit så avskavd redan så hade jag nog bara bättrat på det blå men nu faller det av i bitar så då är det lika bra att ge dem en rejäl makeover. Tänk att de här trädgårdsmöblerna har funnit nästan lika länge som jag och inte behöver jag en rejäl makeover för det...


Nåja. Det har inte bara arbetats vissa av oss har sovit medstadels av tiden. Nu ska vi snart bege oss ut på en härlig kvällsrunda i skogen. Vi måste bara smälta maten först. 

 

Av Annica - 17 maj 2012 10:45

Härliga långhelg! Och ännu är vi bara i början av den, det är det bästa! Jag och Lucas inledde med att låta mannen i huset att sova. Vi begav oss ut på morgonpromenad och avslutade med att cykla ett par kilometer. Härlig morgon! Nu slukar Lucas sin morgongröt och jag åt min i aningen lugnare takt alldeles nyss. Hänger med Flickorna Gilmore som sig bör och nu vakande visst min blivande make också. Får se vad den här dagen har att bjuda på. 



Av Annica - 17 maj 2012 09:00

Action på gårdagens promenad.

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards