Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Annica - 3 mars 2009 21:00

Eftersom att ni inte verkar ha några åtta saker att berätta för mig så får jag väl helt enkelt kasta in handduken! Tyckte att det var en rolig grej men icke!

Emil tvingade mig att köpa busskort igår, han tycker tydligen att bilen är till för att titta på, inte åka i. *suck*
Vad är det första som möter mig på bussen imorse då? Jo en läskig gubbe, fyy fan!! Vild blick och illaluktande!!! Han stank verkligen och så satte han sig snett bakom, mig så att jag inte kunde se vad han pysslade med för fuffens...
sen jag var tvungen att åka en halvtimme tidigare än om jag skulle ha tagit bilen vilket resulterade i att jag inte fick i mig någon frukost samt att jag kom en kvart för tidigt till jobbet. *supersuck* sen tog det mig 40minuter att ta mig hem... *megasuck* fick vänta sammanlagt 20minuter på bussarna. Helt värdelöst!!!!! jag förlorar minst en timme varje dag på att åka dom jävla bussarna, kan dom inte strejka så att jag inte har nått annat val än att ta bilen? 10minuter med bil (och då har jag räknat med ev. köer) eller 40minuter väntande, frysande och trängandes på buss.... himmel eller helvete!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards