Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Annica - 22 mars 2009 21:45

.... och det är bara att inse att helgerna alltid kommer att vara för korta.


Har spenderat den mesta tiden med S och hennes Devil plus två hundar till som S passade. Jag bara längtar tills vi skaffar vårat monster! Då ska jag ut och gå flera mil i regn och rusk, det ni... Då har jag nått som verkligen sparkar mig i baken, eller snarare biter om jag inte tar mig ut. :D


Jag har idag, som ni såg i min hiss och diss, bränt mina stackars fingrar på ungsgallret, trodde först att det inte var så farligt så jag kylde inte ner det så länge och nu sitter jag här och stoltserar med tre snygga blåsor.... *suck*


Vidare sitter jag och funderar på om jag ska ta itu med min träning, upp i sadeln igen eller om jag ska börja förbereda mig för föräldramötet vi ska ha imorgon. Pest eller kolera, roligare saker kan man ju göra på sin fritid än att jobba. Blir nog träning, har ju faktisk flera timmar på mig imorgon efter jobbet att läsa på.


Jag har kört manuell bil i helgen vilket jag inte gjort sen december. Lyckades lägga i fyran i stället för tvåan i en rondell och igår fastnade backen när jag skulle parkera, var tvungen att släppa kopplingen för att få loss den och fick såklart kärringstopp! Men jag kan stolt säga att det var det enda stoppet jag fick! Duktiga jag.



 

Bild lånad av S.Olsson, COPYRIGHT!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards