Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under mars 2009

Av Annica - 31 mars 2009 22:00

Nu är hon här! Grattis Thomas och Anna!!!!!!

Av Annica - 31 mars 2009 22:00

Hon tar tid på sig lilla Emma. fortfarande har hon inte tittat ut. hoppas hon kommer innan tolv i natt annars blir hon ju aprilskämtet i klassen för evigt!

Av Annica - 31 mars 2009 22:00

Svägerskan har fått värkstimulerande och är 4cm öppen! nu kommer hon snart! fasters älskling! :D Lycka till Anna och Thomas!!! Snart är ni mamma och pappa!!!! COOLT!!!!!

Av Annica - 30 mars 2009 21:45

Imorgon eller inatt ska jag bli faster!!! En månad för tidigt. Jag var ute och shoppade massa fint till bebisen idag! hade kunnat göra av med flera tusen men som tur är så var Emil med och stoppade mig....

Av Annica - 29 mars 2009 21:45

Jag är så nöjd med min tärnklänning! känner mig som en prinsessa!!! Fast den ser mer ut som en päls just nu... den har ju faktisk bott hemma hos mig i nästan ett dygn ju! *suck* tur att det finns fnugrullar. :D (fnugrulle är alltså en klädborste fast på norska för er som inte är lika internationella som vissa andra).


 


Idag är det 1års kalas som står på agendan. Sen blir det lämning av prinsess -förlåt- tärnklänning i Årsta Havsbad. Har ingen garderob som är tillräckligt hög här hemma.... Det bor inte så många långklänningar hemma hos mig nämligen.

Deltog ni i Earth Hour igår???



Av Annica - 28 mars 2009 21:45

har köpt min tärnklänning idag! den är perfekt!!!! :D

Av Annica - 27 mars 2009 21:45

Mamma är hemma igen, hon är trött men mår BRA!!!!

 

Av Annica - 27 mars 2009 21:45

tack för att ni bryr er!

Mamma mår efter omständigheterna bra. De tror att hon kan lida av hjärtsvikt och de har "tappat" henne på 2liter vätska hittills med hjälp av västeutdrivande mediciner. Tydligen så orkar inte hjärtat att pumpa ut/runt vätskan så att den kommer ut, om jag förstått det hela rätt... Svårt att greppa all fakta. Mer västa ska ut, det vet jag iaf.

Igår blev det inga undersökningar för hennes del då de inte hann med henne för att det kom in så många akutfall.

Nu på morgonen har hon gjort ett ultraljud då de bekräftade att hjärtat slog för mycket (om jag fattade det hela rätt) och nu är hon och gör ett arbets-ekg. Blir resultatet bra så kommer hon att få åka hem idag. :D Med mediciner givetvis men bättre en mamma på medicin än en mamma som måste vara på sjukhus!

Jag älskar dig mamma! säger det inte tillräckligt ofta!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards