Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Annica - 6 mars 2009 21:00

morr! ja morr, grrr vad som helst. jag blir galen! säger man att man kommer hem till klockan sex så gör man det eller ringer och säger att planerna har blivit ändrade, man glömmer inte två fredagar i rad att man ska hem och äta middag med sin sambo för att man är ute och tar en afterwork öl med sina kollegor.

i såna fall säger man att "jag tänkte dricka öl med kollegorna ikväll, ses i natt" INTE "jag ska på en afterwork-öl efter jobbet, kommer hem till 18...."

morr, grrr, hugg, bit!!!!

Ventilerade problemet med en kompis, hon sa... "ja det är nog nått genetiskt men man blir galen ändå!"

Var gärna ute med kompisarna, helt okej för mig. Men bestäm då inte med flickvännen/sambon/frun/särbon att ni ska äta middag på kvällen och att du kommer hem till en viss tid och inte gör det OCH dessutom glömmer att ringa. Vi har roligare saker för oss än att sitta och stirra hemma. Jag har iaf. det!

Sen fick jag världens godaste middag som förlåt... men det kostar nog mer än så... work it baby, work it real good!!!!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards