Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Annica - 19 mars 2009 21:30

jaha ja, så var det dax! det var ett tag sen jag la ner lite energi här uppenbarligen. Jag känner mig ganska less på det mesta just nu, kan bero på födelsedagsabstinens....

Jag firade som sagt i tre dagar, ska man fira så ska man. schlageryra på lördagen med en ny favorit som etsat sig fast i skallen Tingeling Tingeling Nynnar på det ständigt och driver mina närmsta till vansinne! Vi hade supertrevlig även om många inte kom av flera riktigt usla anledningar.... typ jag gillar inte schlager.....

På söndagen hade vi S och C över på middag och jag fick en riktigt klurig rebus där lösningen var min present. Kan ni komma på vad det är? Första bilden är Stockholms Universitets logga. Den är riktigt lurig!


 


Och sen.....tadaaaa! Den stora dagen! min FÖDELSEDAG!
Jag fick världens sötaste dammsugare av Emil, en rosa elektrolux, en sån sladdlös och svarta japanska-skålar. Av mamma och pappa fick jag pengar, ett superfint ljus från gränsö slott med texten till min dotter, martiniglas och strumpor. Av min bror och svägerska fick jag en flaska äppelvodka, appeltinis!!!! Jiiiihaa!!!

Dagen firades med familjen och trerätters middag bestående av hummer med aioli, helstekt fläskfilé med klyftpotatis och hemgjord bearnaisesås och till efterrätt morotskaka. Jag avskyr ju tårta så någon sån såg man inte skymten av! BLÖÖÖÖ!!!!

Det va väl en bra sammanfattning? jo just jag vardagsrummet blev klart i tid, halvfem sattes den sista listen upp....

annars har det inte hänt något särskilt.... jo jag bröt förstås av en nagel idag. sucks!!! måste laga!

Imorgon åker Emil till Västervik med sina kusiner och brorsor så jag blir gräsänka i helgen med G:s bil som sällskap.Jag har inte kört manuellt sen i december, lite hispig kan jag lova! nyckel, koppling, broms, vrid runt nyckeln, lägg i ettan, släpp upp kopplingen och möt upp med gasen.... rätt?? Se upp därute i helgen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards