Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

BLÖÖ!!!

Av Annica - 21 januari 2010 08:21

Skulle lyxa lite till frukost i morse, Risi Frutti skogsbär.... Älskar att de finns i låglaktos numera!  MEN... ja, skulle var ordet. När jag öppnat den, grävt ner skeden i riset och skulle doppa den i sylt... ja då ni. BLÖ!!! Möglig sylt, värsta mögelfläken! Grön/vit va halv centimeter i diameter. Isch!!!! Tur att jag såg den annars hade jag kaskadkräkts!!!  

 
 
Alexandra Engblom

Alexandra Engblom

21 januari 2010 13:07

Hej Annica!

Jag heter Alexandra och är produktchef för Risifrutti på Procordia i Eslöv. Jag beklagar verkligen att du fått möglig sylt till din Risifrutti - så ska det naturligtvis inte vara. Reklamera produkten till Procoridas konsumentkontakt (via webbadressen eller telefon 020-75 00 10), så kompenserar vi dig för detta.

Vänliga hälsningar,

Alex

http://www.procordiafood.com/eway/default.aspx?pid

 
Annica

Annica

21 januari 2010 21:06

Tack Alexandra! Jag har gjort det.

http://bliip.bloggplatsen.se

 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

21 januari 2010 21:20

1. Snyggt av Procordia i Elsöv
2. WOW finns der sånt gott nu i låglaktos - KÖPA!!!

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

21 januari 2010 23:05

Men vadå, vad är oddsen för att någon från risifrutti läser din blogg? Är det på riktigt eller låtsas? Vidrigt iaf med mögel!

http://www.guldlock.com

 
Anette

Anette

25 januari 2010 13:39

Vad skoj, ja det var service det. Fanns den laktosfri också, det visste inte jag. Men det är väl ändå mycket socker i, tyvärr!

http://malinrosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards