Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

kollegor i skiten.....

Av Annica - 26 januari 2010 12:28

usch! jag vill verkligen inte klaga mer nu men lite till blir det, det är ju ändå min blogg så jag får skriva vad jag vill...


Måste få ur mig mitt dåliga samvete som alltid förföljer mig när jag är hemma och är sjuk. Inte nog med att jag mår dåligt för att jag är sjuk jag mår dåligt över att sätta mina kollegor i skiten mitt under en inskolning. Fick nu precis veta att P vabar (vilken otur, stackars din lille Al) också vilket gör att An sitter riktigt mitt i skiten.... usch! Jag vill bara bi frisk nu! Tyvärr så mår jag ännu sämre, halsen har börjat att värka nu också. piss piss piss!!!!


Att jag stå värdinna för en stor fest på lördag gör inte saken bättre..... MÅSTE BLI FRISK!!!! Helst igår....

 
 
Ingen bild

P

26 januari 2010 14:08

Jaa, skit alltså! MEN det är iaf bara 5 barn inne hos oss - thank G! Imorrn är jag på plats iaf!
Krya på dig ännu mera då!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards