Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

kanariegult.....

Av Annica - 29 januari 2010 16:08

imorgon blir det fest!!! yeay!


ska fota tillställningen och har redan börjat att fota förberedelserna men jag kan inte lägga ut nått ännu för det är hemligt!!! *mohaha*


Har äntligen börjat må mättre, bort med cement i näsan och bomull i huvudet och fram med tjut och gurgel i öronen när man snyter sig och kanariegult snor. Slut med rinnande näsa! ÄNTLIGEN! Skönt att slippa gå och låta som en elefant var och varannan minut! För att citera min mormor som tyvärr gick bort för ett par år sendan "du låter som en gammal gubbe flicka lilla" sötaste mormor!

 
 
Carolina

Carolina

2 februari 2010 10:15

Godmorgon! Hoppas du får en fin dag ♥

Vill bara påminna om tävlingen som pågår i min blogg där du kan vinna en helt ny look till din dator! Kolla in tävlingen på min blogg eller klicka på länken: http://caroflina.blogg.se/2010/february/tavlingen-fortsatter-laptop-skins.html#comment

http://caroflina.blogg.se

 
Anette

Anette

6 februari 2010 15:00

Det bubblade i mina öron med häromdagen! Så nu förstår jag hur du menar!

http://malinrosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards