Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Hoppas att du får det bra lille vän!

Av Annica - 2 augusti 2010 20:34

Nähä... Det blev ingen Skippy! SMS:ade ägaren nyss och frågade om de komit fram till nått. Det som gör mig irriterad med det är att hon inte hört av sig när de som det verkar vara är ett tag sen de bestämde sig. Hon skulle höra av sig på en gång sa hon. Jag har ju gått och väntat!

Det som gör mig riktigt ARG faktiskt i den här soppan är att dottern (8-10år) bestämt att hunden ska vara kvar. Hon började att gråta så fort ägaren började att prata med henne. KLART SOM FAN HON GJORDE! Hon är ju inte dum. Den som är dum är den som ger en hund till sitt barn. Man köper en hund eller vilket djur det nu må vara till sig själv och barnet ska få vara delaktig, inte ansvarig. De skulle försöka lösa situationen på bästa sätt, för vem undrar jag??? Hunden eller sig själva??!!!


Blev riktigt ledsen, förstod att det nog skulle sluta så här men det sista som överger människan är ju hoppet.... Lilla Skippy med de fantastiska ögonen och det fula namnet! Hoppas att du får det bra!

 
 
Ingen bild

Patricia

2 augusti 2010 20:59

Neeej! Åh, jag som gått och hoppats vi skulle få komma och gosa pudel snart! Kram vännen

 
Ingen bild

therese

2 augusti 2010 22:34

Va trist och han som skulle ha fått det så bra hos er:|

 
Ingen bild

Bettan genom fb

4 augusti 2010 00:24

så synd... så trist.... hoppas de kommer på andra tankar....

 
Ingen bild

Guldlock genom fb

4 augusti 2010 00:25

Vad tråkigt!

 
Ingen bild

Malin B genom fb

4 augusti 2010 00:25

snopet... och tråkigt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards