Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under februari 2011

Av Annica - 8 februari 2011 13:12

Semelfika på jobbet, födelsedagsfirande av chefen står på schemat. Blir ni sugna!? Jag varken kan eller vill äta någon. Slut på laktostabletter och så tycker jag faktiskt att semlor smakar äckel-päckel!!! Dagens sanning! Nu blir det en kopp kaffe i alla fall!

Av Annica - 7 februari 2011 18:13

Är du gravid eller har barn födda efter 1februari 2009 och vill prova produkter som nappar, välling blöjor etc? Gå då med i buzzador. Just nu söker de med ljus och lykta efter småbarnsföräldrar eller blivande föräldrar som vill testa bebisprodukter. Klicka på länken och följ instruktionerna. Genom att ni klickar på just den länken så visar det att det är jag som har värvat er.


------>KLICKA HÄR<-------


 

Av Annica - 7 februari 2011 17:58

Kom hem strax innan fyra idag, tränade hund och gick promenad. Vi var klara halvsex, vad gör man nu då? Tvättat en maskin och har nästa i nu. Ska börja med middagen så fort Emil kommer hem men sen då...? Jag tror jag ska gosa lite katt faktiskt när jag tänker efter... mys.


 

Av Annica - 7 februari 2011 12:17

Bjuder er på en söt bild denna gråa måndag. Samsung, grannens utsöta shettis. Nu är det back to work som gäller, om jag bara kunde sluta vara så sabla trött!!! Träningsvärk i låren har jag också, kan dock inte komma på vad jag kan ha gjort för att förtjäna det...? *suck* 

Av Annica - 6 februari 2011 20:23

Lucas är lite trött efter dagens tävlingslydnadpass men han gör sig verkligen förtjänt av att sova. Skötte sig superbra! Nu har vi fått nya läxor. Till nästa gång ska hundarna kunna gå runt på pallen utan pall, ligg i rörelse utan att sätta sig först och så var det något mer men det har jag glömt. Tur vi övar tillsammans...


Nu är jag galet trött, fotosession i stallet på förmiddagen, 1timmes promenad med Lucen på eftermiddagen och tävlingslydnaden på kvällen. Sen har jag redigerat och lagt upp foton på facebook och upptäckt att vi har möss på övervåningen. Nu har vi öppet upp dit så att katterna kan fånga de små liven. Blir nog till att sätta ut fällor tyvärr...


Nej ni, nu har jag gjort mig förtjänt av att placera rumpan i soffan brevid Emil. Tjing tjong!

Av Annica - 6 februari 2011 14:52

Jag har agerat fotograf idag. Hundarna skulle fotograferas. Bjuder er på lite oredigerade busbilder medans jag bearbetar de andra. Måste även fråga modellerna om de vill vara med i bloggen, både de fyr- och tvåbenta. Förhoppningsvis så kommer resterande uppp imorgon. Ikväll är det tävlingslydnand som gäller.

       

Av Annica - 5 februari 2011 12:26

Glöm inte att trycka på gilla knappen här till höger om ni gillar min blogg och har facebook.


Av Annica - 5 februari 2011 11:09

Jag och Lucas myser i soffan! Sköna lördag! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards