Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under februari 2011

Av Annica - 26 februari 2011 10:00

Ta ditt andra namn, lägg till din mammas efternamn som ogift alternativt din pappas beroende på vad du heter. Tillsist så lägger du till ditt drömyrke som barn.


Jag är Maria Tellström, internationell hoppryttare.


Nu kanske jag äntligen kan få lite mer kommentarer?!

Av Annica - 25 februari 2011 22:03

...så fyndade jag på bokrean. Av fyra böcker så har jag läst en... Läs inlägget genom att klicka --->här<--- och gissa sen vilken av böckerna det är.

Av Annica - 25 februari 2011 20:28

Så här ser det ut vid vårat matbord just nu och kommer att göra till söndag.

Av Annica - 25 februari 2011 13:41

Idag fick jag kiss på mig, det är ett trevligt jobb jag har, tycker ni inte? Nu lyckades jag zooma in på datorn också, nån som vet hur man zoomar ut?


Jag funderar på att köpa en app som heter bloggpress till min iphone så att jag kan blogga från den utan att behöva skicka mms varje gång. Någon som vet om den fungerar tillsammans med bloggplatsen?


Nu är rasten slut för den här gången, på återseende (återläsande?). 

Av Annica - 24 februari 2011 20:36

Jahopp, idag hände det... första gången faktiskt. JAG FICK BAJS PÅ MIN TRÖJA! Kiss kan jag ta, bajs på händerna är en sak men på tröjan???  UÄCK! Tur att man har extrakläder på jobbet... Behöver jag säga att tröjan i skrivande stund ligger i tvättmaskinen med extra mycket tvättmedel och vanish?

Av Annica - 23 februari 2011 21:29

Jag håller med Ola Skinnarmo, klä er varmt och sluta gnäll... Strunta i att se "snygga" ut. Dra på er täckbyxkor-jacka/overall, underställ, mössa, tumvantar, riktiga kängor och en halsduk så slipper ni frysa arslet av er! Sen kan man klaga att det är kallt för att man vill ha nått att klaga på... ;)

Av Annica - 23 februari 2011 21:04

Ja för idag alltså och så kan alla dumheter sluta hända mig också. Ni kan väl vara snälla och skicka över lite god karma till mig då min tydligen stinker.

Är redan i säng... klockan är nio och några av barnen på jobbet är säkert vakna fortfarande (till föräldrarnas förtret?) men jag tänker sova. Eller först ska jag ju skriva klart det här inlägget, facebooka lite och säkert läsa nån blogg också men sen är det sova för hela slanten. Min "sovmorgon" imorgon ryker ju eftersom att vi bara har en bil för tillfället så istället för att åka hemifrån vid halvåtta så avgår bilen som imorse -kloclan sex. Då ligger säkert en och annan av er läsare fortfarande och sover, skönt för er. Nåväl... om jag skulle ta och sova lite då. Tjing!

Av Annica - 23 februari 2011 08:59

Tänk vilket bra jobb jag har, får betalt för att rita Pippi. Prusiluska på dig! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards