Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

IDOL

Av Annica - 5 november 2011 16:00

-----Uppdatering-----

Fick en fråga från min käre svägerska ang. IDOL och jag kan tänka mig att ni är fler som är nyfikna.... eller hur! Ja, jag visste det!

Vad händer egentligen under reklamen i IDOL?

Svar: NADA! Publikuppvärmaren eller vad han är, ger instruktioner såsom att vi skulle vifta med mobilerna till Mollys låt, hur vi skulle applådera osv osv... BOOORING! Inte speciellt kul alltså. Under 1timmes pausen fick vi shoppa loss i IDOL-shoppen, handla hutlöst dyra snacks och drickor (varmt som attan i studion!) och testa aktiviteterna som sponsorena stod för. Jippie! NOT!



För er som missat det så var jag på inspelningen till Idol igår. Fast vi höll på att missa hela skiten! Har ni någonsin provat på att leta efter en nål i en höstack? Det gjorde jag och Malin igår. Det var ett rent helvete att hitta till Magasin 7 i Frihamnen. Vi körde och körde, kollade på kartor och frågade! Med andan i halsen hann vi i alla fall. Och vad tror ni hände sen? Jo vi fick vänta såklart.

Nåväl, inget köande eller någon hetsjakt på platser för vi var ju VIP! Numrerade platser och egen ingång! Äh, jag ska inte ljuga visserligen var vi VIP men vi var inte VVIP, (very very important person) för de fick minsann mat och vin också.


Han den där urusla Emil sprang runt på stället också och trodde att han var en superstar! Han körde tom lite dansmoves (kommer ni ihåg hur bra han var i Justin Timberlake-låten och med bra menar jag DÅLIG om ni missade det) mitt framför mig och som av en händelse nös jag precis då. Det lät lite som "loser" men sen påminde Malin mig om att han faktiskt bara är typ 12år eller nått och de är klart att flickornas hysteri stiger honom åt struphuvudet eller jag menar huvudet... Äsch! Slutpratat nu. Här kommer lite bilder.


Studion var skitliten om man jämför med hur det ser ut på tv. Helt vansinnigt hur man fixa saker med kameravinklar och så.

         

Stående ovationer! Vilken känsla, ståpäls!


      

     


Just det vi fick ju Goodiebag också ja!

 

 
 
Ingen bild

Sara

5 november 2011 16:20

Vad händer när de är reklam egentligen?

 
Ingen bild

kbye

10 december 2011 04:41

EMIL LÖSER BRUDAR IALLAFALL DET GÖR INTE DU

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards