Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Annica - 4 december 2011 16:20

Intervju från nogg.se, år 2007.


Hur många timmar sover du per natt?
6

Det här vill jag bli när jag blir stor
Dagisbarn

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Mitt är mitt och ditt är ditt, ta inte mitt då blir jag ARG!!!!! Att folk inte fattar!

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet

Hur var du som barn?
Damp-light kan nog beskriva mig ganska bra. Är inte helt frisk ännu. Väldigt svårt att sitta stilla! Jag sjöng nog jämt och hittade på hyss som väärst Emil:en! =oP

Vad tycker du om fildelning?
Love it!

Varför bloggar du?
Tycker om att skriva om mig själv! =oP

Vad kan man leva utan?
Mygg, tidiga morgnar då regnet öser ner, urinvägsinfektion.

Vilket är viktigast hos din partner?
Han älskar mig och bara mig!

Hur ofta lagar du mat hemma?
3-4dagar i veckan, resterande lagar min sambo mat!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Italien tror jag.

Är du pinsam på fyllan?
Är inte alla det?!

Vilken var din första konsert?
Kommer inte ihåg... jo vänta BSB

Hur ser folk dig?
Som en "glad skit" tror jag!

Värsta känslan?
Svartsjuka....

Favorit tv-program?
Gilmore Girls, Grey´s Anatomy

När grät du senast?
Idag till nån film eller nått tv-program.

Är du vidskeplig?
Litegrann

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Min lathet!

Vart går din drömresa?
Island tror jag...

Vem är ditt drömragg?
Lauri i The Rasmus

När blir man vuxen?
Kan man bli det?

Vem är din hjälte?
Mia Thörnblom

Vad tror du på?
Mig själv

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Big Brother i begynnelsen....

Vem var din första kärlek?
Chrille....

Vem har makten i ditt liv?
Jag, jag och djuren (ingen kan motstå deras hungervrål)

Har du mobbat någon?
Antalgligen *skäms*

Vilket djur skulle du vilja vara?
Tiger

Har du någon fobi?
Bomullsknarr


Moraliska frågor


Är det okej att döda djur för att få mat eller kläder, fast vi kan ana att djuren lider?
Inte om man kan skaffa det på annat sätt

Är det omoraliskt att vara otrogen?
Otrohet är vidrigt!

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor?
Ja för då kan båda leva ett ganska drägligt liv....

Av Annica - 4 december 2011 16:10

Nu är alla gamla inlägg från Nogg-bloggen inlagda här på bloggplatsen! Mitt liv från mars 2007 till nutid samlade här! Håll tillgodo!

Av Annica - 4 december 2011 13:30

Det här inlägget är i samarbete med Buzzador.


Jag har fått det "betungande" jobbet att testa tre laktosfria gräddglassar ifrån Åhus. Först ut är Vår Ljuvaste Chokladstund. Så här beskrivs glassen i min buzzadorkatalog.


Lyxig laktosfri chokladgräddglass med chokladrippel och stora chokladbitar.


Efter att ha smakad så tycker jag absolut att glassen får godkänt. De stora chokladbitar såg jag inte till men nu var jag ju bara och naffasde på toppen av burken. Det är ju meningen att ni kära vänner, också ska få komma hit och testa! Det var i alla fall god, bra chokladsmak och glassen var gräddig. Ingen mer sojaglass här inte!


 



 


Vill du testa åhus lyxiga laktosfria gräddglass? Jag har varucheckar att dela ut, cirkapriset är 39kr/halvlitern och checken är på 3kronor. Alltid något, du hittar glassarna på Citygross och ICA (säkrast på MAXI och Kvantum).


Vill du också bli en buzzare och få chansen att testa olika saker, allt från stekpannor till ljudböcker. Klicka här och registrera dig, anmäl gärna mig (bliip) som värvare.

 

Av Annica - 4 december 2011 13:15

Nej han är inte utslängd han bara ville vara ute med sitt tuggben.


 


Själv sitter jag inne och tittar på gårdagens "så Mycket Bättre" och njuter av årets första skinkmacka tillsammans med Nygårdas ekfatslagrade julmust! Yummi!

 Ignorera mitt skitiga fönster och resten av mitt skitiga hus eller så tar du moppen och kommer hit och åtgärdar det. It´s your chioce!

 

Av Annica - 4 december 2011 11:26

Jag önskar alla mina nära och kära och även er andra läsare en härligt andra advent. Tack för era kramar och uppmuntrande ord här, på facebook och irl. Det blir bättre...


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards