Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Annica - 6 december 2011 21:26

Ni fick vara utan blogg igår. Jag mådde allmänt piss, fysiskt. Ont i magen och illamående, det konstiga är att när jag tillslut chansade och drog i mig mirakelmedicinen Alvedon så släppte nästan allt magont och med det minimerades illamåendet också. Konstigt. Idag har magen varit bättre den har molat lite grann så där i bakgrunden bara, däremot har huvudet värkt. Tror att kroppen försöker säga mig något.

Intressant med sjukdomshistoria va!


Var en sväng i julklappsträsket igår också, nu är det bara två klappar kvar men då ska ni komma ihåg att det har bestämts att man bara ska köpa till en person i den "ingifta" familjen (förutom barnen). Skittrist enligt mig men jag hade tydligen ingen rösträtt i den frågan.


Om ni undrar hur det går för min labradåre så är det så här. Han haltar minimalt i skritt, traven är det lite mer knackigt i. Han är full av energi och bus, igår försökte han busa på promenaden, drog tag i kopplet med tänderna och skulle dra iväg. Men det blev inget me´t! Han har vila hur tråkigt det än är, vill ha en frisk hund nu.


Nu blir det duschen och sen raka vägen i säng, imorgon väntar en allt annat än en lugn dag på jobbet, det går både kräksjuka och feber bland personalen, addera ett kyrkbesök till det också så har ni min dag. Fast jag får inte gå i kyrkan, jag får bara bli av med en kollega till det. Men det går nog, snart är det jullov! Tjohooo!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards